Γ’ Τάξη
Σχολικό Έτος 2009 - 20101ο Μάθημα:
α) Οδηγίες για το Μάθημα
β) Εισαγωγή και ύλη του μαθήματος
γ) Συνολικές ερωτήσεις θεωρίας εδώ
δ) Βασικές οδηγίες για εργασίες στον υπολογιστή εδώ
2ο Μάθημα:
α) Η Έννοια του Προβλήματος
β) Βασικές έννοιες εδώ
γ) Παρουσίαση εδώ
3ο Μάθημα:
α) Ο Αλγόριθμος και οι Ιδιότητές του
β) Βασικές έννοιες εδώ
γ) Παρουσίαση εδώ
4ο Μάθημα:
α) Υπολοίηση Αλγορίθμου μέσω Υπολογιστή (Α)
β) Βασικές έννοιες εδώ
γ) Παρουσίαση εδώ
5ο Μάθημα:
α) Υπολοίηση Αλγορίθμου μέσω Υπολογιστή (Β)
β) Βασικές έννοιες εδώ
γ) Παρουσίαση εδώ
6ο Μάθημα:
α) Φτιάχνουμε αλγορίθμους Άσκηση 2
β) Το περιβάλλον προγραμματισμού Microworlds Pro Σελ 186 - 187
γ) Βασικές έννοιες - Ερωτήσεις - Ασκήσεις εδώ
δ) Παρουσίαση εδώ
7ο Μάθημα:
α) ξανά: Το περιβάλλον προγραμματισμού Microworlds Pro - Σελ 186 - 187
β) Ο αλγόριθμος Άσκησης 2α γίνεται πρόγραμμα
γ) Μεταβλητές - καταχώρηση τιμής - χρήση σε πράξεις - εμφάνιση τιμής - Σελ 193 - 194
δ) Εντολή Εξόδου Δείξε - Σελ 187 - 188
ε) Βασικές έννοιες - Ερωτήσεις - Ασκήσεις εδώ
8ο Μάθημα:
α) Ο αλγόριθμος Άσκησης 2β γίνεται πρόγραμμα
β) Μεταβλητές - καταχώρηση τιμής - χρήση σε πράξεις - εμφάνιση τιμής - Σελ 193 - 194
γ) Εντολή Εξόδου Δείξε - Σελ 187 - 188
δ) Βασικές έννοιες - Ερωτήσεις - Ασκήσεις εδώ
9ο Μάθημα:
α) Επανάληψη: Μεταβλητές - καταχώρηση τιμής - χρήση σε πράξεις - εμφάνιση τιμής Σελ 193 - 194
β) Επανάληψη: Εντολή Εξόδου Δείξε - Σελ 187 - 188
γ) Διαδικασίες: ορισμός - σύνταξη - εκτέλεση Σελ 191 - 192
δ) Βασικές έννοιες - Ερωτήσεις - Ασκήσεις εδώ
10ο Μάθημα:
α) Επανάληψη: Διαδικασίες: ορισμός - σύνταξη - εκτέλεση Σελ 191 - 192
β) Επανάληψη: Εντολή Εξόδου Δείξε - Σελ 187 - 188
γ) Επανάληψη: Εντολή εκχώρησης “Κάνε” - Σελ 193
δ) Βασικές έννοιες - Ερωτήσεις - Ασκήσεις εδώ
11ο Μάθημα:
α) Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων Σελ 189 - 190
β) Εντολές κίνησης της χελώνας Σελ 189
- μπ βήμα
- πι βήμα
- δε μοίρες
- αρ μοιρες
- στκ
- στα
- σβγ
- σβε
12ο Μάθημα:
α) Επαναληψη: Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων Σελ 189 - 190
β) Δομή επανάληψης Σελ 190
- Σύνταξη: επανάλαβε αριθμός_επαναληψεων [λιστα οδηγιών]
13ο Μάθημα:
α) Σχεδιασμός κανονικών πολυγώνων
- η εξωτερική γωνία κατά την οποία στρίβει η χελώνα ισούται με την επίκεντρη του πολυγώνου οπότε και είναι 360/ν
- για ν_γωνο
στκ
επαναλαβε ν [μπ βημα δε 360 / ν]
τελος - για κυκλος
στκ
επαναλαβε 360 [μπ 1 σε 1] * δηλ 360/360
τελος
α) Συζήτηση και επιλογή εργασιών.
β) Θέμα 1: Ευρώπη: Κράτη και πρωτεύουσες
Θέμα 2: Πόλεις της Ελλάδας
γ) Αναζήτηση πληροφοριών, συλλογή, αξιολόγηση
15ο Μάθημα:
α) Σύνθεση εργασίας με βάση το πρύτυπο
β) Εύρεση εικόνων, χαρτών, σημαίων
γ) Καταγραφή πηγών
δ) Προεπισκόπηση εκτύπωση - Διαμόρφωση σελίδας - εκτύπωση
16ο Μάθημα:
α) Σύνδεση στον blogger με λογαριασμό συγγραφέα
β) Δημιουργία νέας ανάρτησης
γ) Τίτλος ανάρτησης, κείμενο, εισαγωγή εικόνας, εισαγωγή συνδέσμου,πηγές, ετικέτες
δ) Δημοσίευση ανάρτησης
17ο Μάθημα:
- Επιλογή εργασίας: Ιστορία υπολογιστών, Υλικό, Λογισμικό και
επαγγέλματα, Πληροφορική και αγορά εργασίας - Δημιουργία
ομάδων,
μοίρασμα εργασιών - Συλλογή, αξιολόγηση υλικού, συμπλήρωση φύλλου εργασίας
- Συνεχιση εργασίας - Αξιοποίηση υλικού
- Εισαγωγή εικόνων
19ο Μάθημα
1. Χρήσιμες
Διευθύνσεις
- www.safeline.gr (συμβουλές,
νομοθεσία,καταγγελίες) - www.saferinternet.gr (ενότητα για
μεγάλους, εφήβους, μικρούς) - ΥποΣΤΗΡΙΖΩ 800 11 800 15 (γραμμή
βοήθειας: συμβουλές - εθισμός στο διαδίκτυο - Μονάδα Εφηβικής Υγείας
Νοσοκομείο Αγλαΐα Κυρακού)
- Βάλτε
τέλος στην ηλεκτρονική παρενόχληση - Ψάρεμα προσωπικών στοιχείων
- Think
U know - Everyone Knows Your Name
- Facebook In Reality
1. Χρήσιμες Διευθύνσεις
- www.safeline.gr
- www.saferinternet.gr
- ΥποΣΤΗΡΙΖΩ 800 11 800 15
2. Εργασία για το σπίτι - χειρόγραφη με στοιχεία από εγκυκλοπαίδεια ή σχολικά βιβλία ή βιβλία
- Μαζί με τους γονείς σας επιλέξτε μια προσωπικότητα που σας κάνει εντύπωση. Η προσωπικότητα αυτή μπορεί να είναι από το χώρο των επιστημών, των γραμμάτων και των τεχνών από οποιαδήποτε χώρα ή χρονική εποχή.
- Παρουσιάστε τη ζωή και το έργο του παίρνοντας στοιχεία από εγκυκλοπαίδεια ή βιβλίο και αναφέρετε τις πηγές.
- Γράψτε και εξηγείστε γιατί διαλέξατε αυτό το πρόσωπο, τι σας αρέσει, τι το σπουδαίο έχει.
3. Γιατί πρωτοχρησιμοποιήθηκαν τα greeklish; Γιατί χρησιμοποιούνται τώρα; Πρέπει ή όχι να τα χρησιμοποιούμε ή γιατί; Γιατί δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε; (κρίσεως)
4. Τι σημαίνουν τα κεφαλαία στο διαδίκτυο; Τα χρησιμοποιούμε ή όχι και γιατί;
21ο Μάθημα
α) Ο υπολογιστής στην καθημερινή ζωή (Σελ 96 - 100)
β) Νέες Τεχνολογίες στο επάγγελμα (Σελ 166 - 170)
- Ποιές αλλαγές έφεραν οι νέες τεχνολογίες σο επάγγελμα;
- Γράψτε θετικές και αρνητικές επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών στο επάγγελμα.
- Τι
αλλάζει στα προσόντα που πρέπει να έχει ένας εργαζόμενος.
Δια Βίου Μάθηση
- Δεξιότητα να βρίσκω τη νέα απαιτούμενη γνώση
- Δεξιότητα συνεργασίας με άλλα άτομα και από πολλούς επιστημονικούς τομείς
- Χρήση, γνώση νέων τεχνολογιών
- Γνώση ξένων γλωσσών, όχι συνηθισμένων
- Τι ισχύει για το πλήθος των επαγγελμάτων που θα ακολουθήσει εξασκήσει κάποιος στη ζωή του; Πως εξηγείται αυτό;