1. Ιστορία Υπολογιστών
Α) Φύλλο εργασίας: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_131dgckcxgh
Β) Παρουσίαση synoliko (βοηθητική): http://docs.google.com/Presentation?id=dfxqww5w_132f8rf8jcn
2. Υλικό Υπολογιστή
Α) Φύλλο εργασίας: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_252gm4t6xhq
Β) Αρχείο υπολογιστικού φύλλου (βοηθητικό): http://spreadsheets.google.com/pub?key=p8OpBYfLMdxb0eFO0NvwjbA
3. Λογισμικό και αγορά λογισμικού
Α) Φύλλο εργασίας αγορά λογισμικού: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_253dnvqv2fb
Β) Μέρη υπολογιστή και κατηγορίες λογισμικού: http://docs.google.com/Presentation?id=dfxqww5w_260vnnr6bf8
4. Wikipedia
A) Φύλλο εργασίας - Τι είναι η Wikipedia και χρήση της: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_262c62z3d8g
Β) Βοηθητικό αρχείο - Τι είναι τα Wiki’s και η Wikipedia: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_263dwvkvhp8
5. Wiki
Α) Φύλλο εργασίας - Τι είναι τα Wiki’s και συγγραφή Wiki: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_264c6k63qj9
Β) Βοηθητικό αρχείο - Τι είναι τα Wiki's και συγγραφή Wiki: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_265cfwdsnf3
6. Αγορά εργασίας
Α) Φύλλο εργασίας - Επιδράσεις της Πληροφορικής στην Εργασία και το Εμπόριο: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_266cwhwp2cr
Β) Βοηθητικό αρχείο - Επιδράσεις της Πληροφορικής στην Εργασία και το Εμπόριο: http://docs.google.com/Doc?id=dfxqww5w_273dsmw6345
Το ιστολόγιο αυτό, έχει μόνο εκπαιδευτικό χαρακτήρα και απευθύνεται στους μαθητές μου. Ειδικότερα, οι μαθητές θα μπορούν α)να βρίσκουν οδηγίες, ασκήσεις και δραστηριότητες για το μάθημα της πληροφορικής. β)να αναρτούν απορίες ή ότι άλλο θέλουν προς συζήτηση. γ)να ανακοινώνονται άλλες δραστηριότητες στις οποίες η πληροφορική είναι ένα βοηθητικό εργαλείο.
Καλό Καλοκαίρι
Το σχολικό έτος τελείωσε! Έχουμε καλύψει το Γυμνάσιο όλα αυτά τα χρόνια. Υπάρχει η ηλεκτρονική τάξη μας και τα άλλα μας τα ιστολόγια όπου θα συνεχίσουμε τις αναρτήσεις μας. Έτσι εδώ θα δημοσιεύουμε θέματα για τα μικρά παιδιά του Δημοτικού! Επίσης, θα δημοσιεύουμε θέματα σε σχέση με τα πολιτιστικά, ή θέματα που αφορούν τα παιδιά και τους εφήβους.
.
.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου