|
ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΑΡΙΑ
Λογισμικό προσαρμοσμένο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
για την εξοικείωση των παιδιών με την ελληνική αλφάβητο.
Παράλληλα
εκπαιδεύονται στη χρήση του πληκτρολογίου
και του ποντικιού με ασκήσεις και παιχνίδια.
|
|
|
|
Ο ΞΕΦΤΕΡΗΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ
ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Εκπαιδευτικό λογισμικό που βοηθά στην εξοικείωση
με την
αναπαράσταση,
προφορά και τον τρόπο γραφής
των γραμμάτων της ελληνικής
γλώσσας.
Μέσα σε ένα φιλικό,
εύχρηστο και όμορφο περιβάλλον,
το παιδί
καλείται να βοηθήσει τον ήρωα της περιπέτειας
να
συγκεντρώσει όλα τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου.
|
|
|
|
ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα που
βοηθά το μαθητή
να μάθει να γράφει αφηγηματικές και
περιγραφικές εκθέσεις.
Τον βοηθά να οργανώνει τις ιδέες του
και να τις εκφράζει
συγκροτημένα μέσα από κείμενα που έχουν
ροή
κι ενδιαφέρον.
Επίσης, ο μαθητής καθοδηγείται να
προσέχει λεπτομέρειες
που κάνουν το γραπτό του λόγο σαφή και
όμορφο.
Εκπαιδευτικά σημεία
Οργάνωση και ταξινόμηση ιδεών
Δομημένη μέθοδος συγγραφής εκθέσεων
Βελτίωση ενδιαφέροντος, ροής, δομής και
εικόνας της έκθεσης
...περισσότερα
|
|
|
|
ΛΟΓΟΜΑΘΕΙΑ
Η "Λογομάθεια"
αποτελεί το πρώτο εκπαιδευτικό προϊόν
πολυμέσων (CD ROM) που
στοχεύει στην διδασκαλία
της ελληνικής γλώσσας και το οποίο
σχεδιάστηκε
από την αρχή έχοντας υπόψη τις εκπαιδευτικές
ανάγκες
της ελληνικής πραγματικότητας.
Το πρόγραμμα
κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις,
για σχολική και για ιδιωτική
χρήση,
καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες του παιδιού
αλλά και του
δασκάλου στην τάξη.
...περισσότερα
|
|
|
|
ΛΟΓΟΝΟΣΤΗΣΗ
Πρόκειται για λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για
τις πρώτες
τάξεις του Γυμνασίου αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί
και για
τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού
και την ενισχυτική
διδασκαλία παιδιών
επαναπατρισθέντων ομογενών από την πρώην
Σοβιετική Ένωση,
τα οποία έχουν την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα.
Ο σχεδιασμός
του για ένταξη στην τάξη
(με
δυνατότητες παρακολούθησης της επίδοσης των μαθητών
από τον
δάσκαλο)
δεν αποκλείει και
την ατομική χρήση.
...περισσότερα
|
|
|
|
ΓΛΩΣΣΑ Α-Β, Γ-Δ & Ε-ΣΤ (Π.Ι.)
Εκπαιδευτικό λογισμικό πολυμέσων με ασκήσεις εξάσκησης
και
πρακτικής που λειτουργεί
ως υποστηρικτικό υλικό στο
πρόγραμμα σπουδών της Γλώσσας.
|
|
|
|
KANAGRAM
Είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι αναγραμματισμού,
όπου ο
μαθητής πρέπει να βρει τις λέξεις,
βάζοντας τα γράμματα που
δίνονται στη σωστή σειρά.
Αποτελεί τμήμα του πακέτου
εφαρμογών KDE Education Project
και εγκαθίσταται μαζί μ' αυτό.
|
|
|
|
KLETTRES
Παιχνίδι με σκοπό την εκμάθηση γραμμάτων, συλλαβών και ήχων.
Αποτελεί τμήμα του πακέτου εφαρμογών KDE
Education Project
και εγκαθίσταται μαζί μ' αυτό.
|
|
Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ: ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ
Εκπαιδευτικό
λογισμικό
σχεδιασμένο και
προσαρμοσμένο
στο
αναλυτικό
πρόγραμμα
του Υπουργείου
Παιδείας.
Έχει στόχο να
εφοδιάσει
τους μικρούς μας
φίλους
με τις γλωσσικές και
μαθηματικές
δεξιότητες
που είναι απαραίτητες για
την ηλικία τους.
|
|
ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΡΙΘΜΟΧΩΡΑ
Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό λογισμικό με το οποίο
τα
παδιά θα μάθουν:
- Να συγκρίνουν μεγέθη
-
Να μετρούν
-
Τις έννοιες των αριθμών
-
Να ξεχωρίζουν τα διάφορα χρώματα
-
Να διακρίνουν διαφορετικά αντικείμενα
-
Να διακρίνουν τα σχήματα και τα μεγέθη
|
|
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΗΓΚΙ
Εκπαιδευτικό λογισμικό με πολυμέσα για παιδιά
προσχολικής
ηλικίας.
Ο Μήγκι παρουσιάζει
τα ζώα του
δάσους και βοηθά στην εύρεση ομοιοτήτων
και διαφορών.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
παρουσίαση διάφορων ζώων,
αναγνώριση των ζώων,
παρουσίαση και εξάσκηση
σε
διάφορα χαρακτηριστικά των αντικειμένων,
αντίθετα
(μεγάλο-μικρό,
πάνω-
κάτω κλπ),
εξάσκηση της μνήμης.
|
|
THE GEOMETER'S SKETCHPAD
Το «The Geometer's Sketchpad» είναι ένα
«ανοικτό» περιβάλλον
διερευνητικής μάθησης. Είναι ένα ισχυρό
εργαλείο
για τη διδασκαλία της Γεωμετρίας, της Άλγεβρας και
της Τριγωνομετρίας.
Είναι ιδανικό για την οργάνωση δραστηριοτήτων
διερευνητικής μάθησης στο σχολικό εργαστήριο.
Αξιοποιεί
τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών λαμβάνοντας υπόψη
τις
νέες τάσεις για διερευνητική προσέγγιση στη σχεδίαση του
λογισμικού
(με πολλαπλές αναπαραστάσεις, άμεσο χειρισμό
κ.τ.λ.).
Με τις δυνατότητες που διαθέτει βοηθά στην
κατανόηση
με ολοκληρωμένο τρόπο εννοιών και διαδικασιών
μέσα
από την επίλυση προβλημάτων και τον πειραματισμό
|
|
|
|
CABRI
ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ
Με το εκπαιδευτικό λογισμικό αυτό τα παιδιά μπορούν
να
δημιουργούν εύκολα ό,τι γεωμετρικό σχήμα θέλουν
και να
πειραματίζονται με τις ιδιότητές του.
|
|
|
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α-ΣΤ (Π.Ι.)
Εκπαιδευτικό λογισμικό πολυμέσων με ασκήσεις εξάσκησης
και
πρακτικής που λειτουργεί ως υποστηρικτικό υλικό
στο
πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών.
|
|
|
|
KBRUCH
Απλό πρόγραμμα που δημιουργεί μαθηματικά
προβλήματα με κλάσματα.
Ο χρήστης επιλύει κάθε πρόβλημα
εισάγοντας
τις σωστές τιμές αριθμητή και παρονομαστή.
Αποτελεί τμήμα του πακέτου εφαρμογών KDE
Education Project
αι εγκαθίσταται μαζί μ' αυτό.
Ο
χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσδιορίσει την πράξη που θα
κάνει,
να θέσει όρια σε διάφορα χαρακτηριστικά των κλασμάτων
κλπ.
|
|
|
|
KTURTLE
Περιβάλλον τύπου Logo
με το οποίο τα παιδιά μπορούν
να μελετήσουν τη γεωμετρία με
κατασκευαστικό τρόπο.
Το συντακτικό αυτής της γλώσσας είναι
ελαφρά διαφορετικό
από τη Logo του
Μ.Ι.Τ. Αποτελεί τμήμα του πακέτου
εφαρμογών
KDE Education Project και
εγκαθίσταται μαζί μ' αυτό.
|
|
|
|
DrGEO
Αλληλεπιδραστικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία
της γεωμετρίας
που επιτρέπει τη δημιουργία και το δυναμικό
χειρισμό γεωμετρικών σχημάτων
σύμφωνα με τους γεωμετρικούς
κανόνες.
Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα γεωμετρικών
μετασχηματισμών
καθώς και δημιουργίας και αποθήκευσης
μακροεντολών
και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας
και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
|
|
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ-Δ & Ε-ΣΤ
Εκπαιδευτικό
λογισμικό πολυμέσων με ασκήσεις εξάσκησης
και πρακτικής που
λειτουργεί ως υποστηρικτικό υλικό
στο πρόγραμμα σπουδών της
Ιστορίας.
|
|
ΤΟ '21 ΕΝ ΠΛΩ
Λογισμικό παρουσίασης που καλύπτει την Ελληνική Ιστορία της
περιόδου
από την άλωση της Κωνσταντινούπολης μέχρι τα
χρόνια του Όθωνα
και τα πρώτα βήματα του νέου Ελληνικού
κράτους.
Επίσης αναφέρεται σε σημαντικά γεγονότα στον
ευρύτερο
Ευρωπαϊκό χώρο.
Τέλος περιλαμβάνει πολλά στοιχεία
περί ναυσιπλοΐας
και της κοινωνικής ζωής στον Ελληνικό, και
κύρια στο νησιωτικό χώρο.
|
|
|
|
CENTENNIA
Ο ιστορικός άτλαντας «Centennia»
είναι ένας οδηγός
στην ιστορία της Ευρώπης, της Μέσης
Ανατολής
και της Βόρειας Αφρικής κατά την δεύτερη χιλιετία
μ.Χ.
Βασισμένος σε μια πλούσια ακολουθία χαρτών
παρουσιάζει μέσα
από 9.500 αλλαγές συνόρων
την ιστορική διαδρομή όλων των
αυτοκρατοριών,
βασιλείων και εθνικών κρατών των
προαναφερθέντων
περιοχών μέσα από σύντομα κατατοπιστικά
κείμενα.
|
|
|
|
TIME LINER
Για
δημιουργία γραμμών χρόνου στη μελέτη της Ιστορίας.
|
|
|
Λογισμικά Φυσικών Επιστημών
|
|
|
|
|
ΦΥΣΙΚΑ Ε-ΣΤ
Εκπαιδευτικό λογισμικό
πολυμέσων με ασκήσεις εξάσκησης
και πρακτικής που λειτουργεί ως
υποστηρικτικό υλικό
στο πρόγραμμα σπουδών της Φυσικής και της
Χημείας.
|
|
|
|
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗ ΦΥΣΗ
Ανακαλύψτε τα μυστικά του θαυμαστού κόσμου
της φύσης.
Ταξιδέψτε στα προϊστορικά χρόνια και
παρακολουθείστε
την πορεία της εξέλιξης.
Μάθετε για τα είδη
που απειλούνται με εξαφάνιση
και για τους κινδύνους που
αντιμετωπίζει το περιβάλλον.
|
|
|
|
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΙΣ
ΜΗΧΑΝΕΣ
Ανακαλύψτε τα μυστικά των περισσότερων μηχανών,
από
τον τροχό ως το λέιζερ και το Ίντερνετ.
Γνωρίστε τις επιστημονικές
αρχές στις οποίες
στηρίζεται η λειτουργία τους και τους μεγάλους
εφευρέτες
και τις εφευρέσεις τους από το 7000 π.Χ. μέχρι σήμερα.
|
|
|
|
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗ ΓΗ
Aποτελεί ένα πολυμεσικό
εκπαιδευτικό υλικό για τον πλανήτη Γη.
Ο μαθητής παρακολουθεί την πορεία της διαμόρφωσης του
πλανήτη,
τα φυσικά φαινόμενα που
παρατηρούνται, ανακαλύπτει και μελετά
το υλικό κατασκευής της γης και τους φυσικούς πόρους του
πλανήτη
κατά το πέρασμα του χρόνου.
Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα
προσομοίωσης φυσικών φαινομένων.
|
|
|
|
ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Εκπαιδευτικό λογισμικό καθοδηγούμενης ανακάλυψης
- των φυσικών διαδικασιών,
των έμβιων όντων και της λειτουργίας τους,
που προτείνονται από το εθνικό αναλυτικό πρόγραμμα.
Συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η
κατηγοριοποίηση,
η παρατήρηση,
η διαμόρφωση μοντέλων.
|
|
|
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
& MODELLING SPACE
Ο Δημιουργός Μοντέλων συνιστά
ένα ανοικτό υπολογιστικό περιβάλλον μάθησης
που επιτρέπει
στους μαθητές την επινόηση και το σχεδιασμό μοντέλων,
τη
διερεύνηση της συμπεριφοράς τους, τη βελτίωσή τους
και
ενδεχομένως τον έλεγχο των ορίων της εγκυρότητάς τους...
|
|
|
|
ΓΑΙΑ ΙΙ
Διερευνητικό εκπαιδευτικό λογισμικό με διαθεματικό χαρακτήρα
που εξυπηρετεί το στόχο της σφαιρικής προσέγγισης των
θεμάτων
που αφορούν την Γη και υποστηρίζει την πειραματική
μέθοδο έρευνας.
Με τη ΓΑΙΑ είναι δυνατή η μελέτη:
(α) των
γεωγραφικών χαρακτηριστικών της Γης,
(β) του μαγνητικού
πεδίου της,
(γ) της κίνησης των δορυφόρων και
(δ) ο
υπολογισμός της ακτίνας της Γης.
|
|
|
|
ΓΕΩΛΟΓΙΑ - ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α-Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το
εκπαιδευτικό αυτό λογισμικό αποτελείται
από θεματικές ενότητες με
μορφή μικρόκοσμων,
προσομοιώσεων, εργαλείων
και
υπερμεσικών εφαρμογών,
σε καθένα από
τα οποία αντιστοιχούν διαφορετικά "εκπαιδευτικά
σενάρια"
τα οποία είναι συμβατά με
το ΔΕΠΠΣ.
Έτσι,
με βάση ένα συγκεκριμένο σενάριο μπορούμε
να οργανώνουμε ποικίλες διαθεματικές δραστηριότητες
που
παρουσιάζονται με τη μορφή φύλλων εργασίας,
ερωτήσεων αξιολόγησης και παιχνιδιών.
|
|
|
|
KGEOGRAPHY
Λογισμικό για τη Γεωγραφία. Ο χρήστης καθορίζει π.χ. ένα
κράτος
και το βλέπει πάνω σε παγκόσμιο άτλαντα, αντιστοιχεί
κράτος με πρωτεύουσα,
σημαία κλπ.
Αποτελεί τμήμα του πακέτου
εφαρμογών KDE Education Project
και εγκαθίσταται μαζί μ' αυτό.
|
|
|
|
CELESTIA
Είναι εφαρμογή που διατίθεται δωρεάν.
Είναι ένα
λογισμικό προσομοίωσης διαστήματος που επιτρέπει την εξερεύνησή του.
|
|
|
|
CELL CITY
Eίναι
ένα εκπαιδευτικό,
πολυμεσικό λογισμικό.
Παρουσιάζει τις λειτουργίες ενός κυττάρου
σε αντιστοιχία με τις
λειτουργίες μιας πόλης ανθρώπων.
Οι μαθητές μπορούν να ενημερωθούν
λεπτομερώς
για την δομή των κυττάρων μέσω ενός συνόλου
δραστηριοτήτων
αλλά και να λάβουν μέρος σε άλλες αλληλεπιδραστικές
δραστηριότητες,
οι οποίες αυξάνουν τις γνώσεις τους στην
Βιολογία.
To Cell City
αναπτύχθηκε με κύριο στόχο
την δημιουργία ενός αποτελεσματικού
βοηθήματος μελέτης
και ενισχυτικής διδασκαλίας για το μάθημα της
Βιολογίας.
|
|
|
|
ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Ο
εκπαιδευτικός και ο μαθητής χρησιμοποιούν προσομοιώσεις
σχεδιάζοντας
αντικείμενα στην οθόνη,
τα οποία έχουν συγκεκριμένες συμπεριφορές
και
αλληλεπιδρούν μεταξύτους.
Επίσης μπορούν να αλλάξουν τις τιμές
και
τις συνθήκες των μεγεθών
και να παρακολουθήσουν τα αποτελέσματα των
ενεργειών τους.
PHET
Περιλαμβάνει διαδραστικές προσομοιώσεις φυσικών φαινομένων.
Διατίθενται κυρίως Java applets
που αφορούν φαινόμενα μηχανικής,
κυματικής, ηλεκτρισμού αλλά
και μαθηματικών.
Οι προσομοιώσεις ενθαρρύνουν την
αλληλεπίδραση με τον άμεσο χειρισμό.
Επίσης για τις
προσομοιώσεις είναι διαθέσιμα
και όργανα μέτρησης όπως
βολτόμετρα, θερμόμετρα αλλά
και χάρακας ώστε να επιτρέπεται
στο χρήστη
η ποιοτική εξερεύνηση των φυσικών φαινομένων.
|
|
|
|
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ROBOLAB
|
|
|
| |
|
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου