Επανάληψη Β’ Τάξη Γυμνασίου - Α' Τρίμηνο
Ενότητα 1: Γνωρίζω τον Υπολογιστή ως Ενιαίο Σύστημα
Κεφάλαιο 1: Ψηφιακός Κόσμος
1. α) Ψηφιακό Σύστημα, ένα σύστημα που παίρνει τιμές από μια ομάδα συγκεκριμένων τιμών.
β) Αναλογικό σύστημα, ένα σύστημα που οι τιμές που παίρνει είναι συνεχόμενες.
2. παραδείγματα:
Ψηφιακό: σκάλα ρολόι ψηφιακό ψηφιδωτό
Αναλογικό: πλαγιά ρολόι με δείχτες πίνακας ζωγραφικής με χρώματα
3. Δυαδικό Ψηφίο ή bit ονομάζουμε καθένα από τα ψηφία 0 και 1, όπου
το 0 συμβολίζει ότι δεν περνάει ρεύμα από κύκλωμα του υπολογιστή και
το 1 συμβολίζει ότι περνάει ρεύμα από κύκλωμα του υπολογιστή.
4. Byte είναι μια ομάδα 8 bit και εκεί μπορώ να αναπαραστήσω, να αποθηκεύσω οποιοδήποτε χαρακτήρα (δηλ, γράμμα, ψηφίο, σημείο στίξης, ή άλλο σύμβολο)
5. Κωδικοποίηση
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του Υπολογιστή
Ενιαίο σύνολο
Τροφοδοτικό
Μητρική πλακέτα
Επεξεργαστής
Κύρια μνήμη RAM
Κύρια μνήμη ROM
Κάρτες επέκτασης
Θύρες σύνδεσης
UPS
Ενότητα 1: Γνωρίζω τον Υπολογιστή ως Ενιαίο Σύστημα
Κεφάλαιο 1: Ψηφιακός Κόσμος
1. α) Ψηφιακό Σύστημα, ένα σύστημα που παίρνει τιμές από μια ομάδα συγκεκριμένων τιμών.
β) Αναλογικό σύστημα, ένα σύστημα που οι τιμές που παίρνει είναι συνεχόμενες.
2. παραδείγματα:
Ψηφιακό: σκάλα ρολόι ψηφιακό ψηφιδωτό
Αναλογικό: πλαγιά ρολόι με δείχτες πίνακας ζωγραφικής με χρώματα
3. Δυαδικό Ψηφίο ή bit ονομάζουμε καθένα από τα ψηφία 0 και 1, όπου
το 0 συμβολίζει ότι δεν περνάει ρεύμα από κύκλωμα του υπολογιστή και
το 1 συμβολίζει ότι περνάει ρεύμα από κύκλωμα του υπολογιστή.
4. Byte είναι μια ομάδα 8 bit και εκεί μπορώ να αναπαραστήσω, να αποθηκεύσω οποιοδήποτε χαρακτήρα (δηλ, γράμμα, ψηφίο, σημείο στίξης, ή άλλο σύμβολο)
5. Κωδικοποίηση
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του Υπολογιστή
Ενιαίο σύνολο
Τροφοδοτικό
Μητρική πλακέτα
Επεξεργαστής
Κύρια μνήμη RAM
Κύρια μνήμη ROM
Κάρτες επέκτασης
Θύρες σύνδεσης
UPS
3 σχόλια:
Αν γράφατε και κάτι παραπανo λέξεις κλιδεία ή τα σημαντικότερα μερη του μαθήματος θα ήταν καλήτερα !!!!!!
Αν γράφατε και κάτι παραπανς λέξεισ κλιδεία ή τα σημαντικότερα μερη του μαθήματοσ θα ήταν καλήταραψαριονρ
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες! Το κάνουμε αυτό μέσα στην τάξη και η ανάρτηση αυτή είναι περυσινή και ελλιπής.
Θα την συμπληρώσω (επλίζω σύντομα καθώς έχουμε περάσει αυτό το σημείο ύλης).
Δοκίμασε στις φετινές αναρτήσεις και πάρε τα κύρια σημεία από τις παρουσιάσεις που έχω:
Εδώ: http://pliroforiki-2.blogspot.com/2009/09/blog-post_9017.html
και εδώ: http://pliroforiki-2.blogspot.com/2009/10/blog-post_06.html
Καλή συνέχεια! :)
Δημοσίευση σχολίου